Super rzęsy na pasku z naturalnego włosia od Lash Me Up

Rzęsy Lash Me Up


Decydując się na wybór rzęs na pasku miałam pewną obawę, że będą niewygodne i po kilku godzinach noszenia będą się odklejać.
Nie chciałam kupować rzęs ze sztucznego włosia, które są sztywne i niewygodne.
Interesowało mnie uzyskanie efektu kociego oka i tak buszując na internetach trafiłam na stronę Lash Me Up.

Co mnie przekonało do zakupu akurat u nich?

* rzęsy są wykonane z naturalnego włosia norek
* są miękkie i lekkie
* wyglądają pięknie na oczach
* duży wybór modeli (każda z nas znajdzie coś dla siebie)
* noszenie ich rzęs jest naprawdę komfortowe i praktycznie niewyczuwalne
* można je aplikować aż do 25 razy (!)


Przejrzałam cały asortyment i zdecydowałam się na model #Better than sex
Oczywiście musiałam kupić jeszcze klej do rzęs i wybrałam Duo dark.

Za ten model rzęs zapłaciłam 109 zł
koszt kleju 35 zł

Po założeniu rzęs miałam je najdłużej 9 godzin i nic się nie odklejało. Naprawdę mimo obaw, nosiło się je bardzo dobrze. Zakładałam je już z 15 razy i nadal wyglądają jak nowe.


Więcej info znajdziecie na stronie lashmeup.pl

                                                                 Spójrzcie na efekty

od lewej przed założeniem rzęs, po prawej już z rzęskami


                                                                 kolaż z rzęsami







Zamierzam jeszcze kupić rzęsy na przezroczystym pasku wtedy efekt będzie jeszcze bardziej naturalny bez potrzeby robienia czarnej kreski na oku. Przetestuje i pokaże wam efekty.

Jakie są wasze ulubione i sprawdzone marki rzęs na pasku?


Komentarze

Popularne posty