Keratynowe prostowanie włosów uratowało mi włosy Amazon Keratin

Keratynowe prostowanie Amazon Keratin 


Moje z natury kręcone, delikatne i cienkie włosy przeszły liczne koloryzacje i dekoloryzacje.
Bardzo często do stylizacji używałam prostownicy, lokówki i suszarki z gorącym nawiem.
Pomimo używania profesjonalnych kosmetyków ze sklepu fryzjerskiego, olejków i różnych cudów moje włosy się buntowały i były w coraz gorszej kondycji. Były przesuszone, łamały się i mimo podcinania końcówek i profesjonalnego farbowania to niestety z dnia na dzień wyglądały coraz gorzej i nie mogłam ich zapuścić .
Zaczęłam szukać ratunku i natrafiłam na informacje o keratynowym prostowaniu.
Gdy zobaczyłam zdjęcia włosów przed i po prostowaniu byłam w szoku, że można uzyskać tak dobry efekt. Znalazłam więc salon, który miał dobre opinie i obejrzałam galerie ze zdjęciami włosów ich klientek. Umówiłam się na zabieg i już od ponad dwóch lat korzystam z keratynowego prostowania włosów. Zobaczcie jaką metamorfozę przeszły moje włosy.

                                                              Przed zabiegiem:


Po pierwszym zabiegu:



Po drugim zabiegu:

(od pierwszego zabiegu minęło ok 3 miesiące)
podcięłam zniszczone końce

Po trzecim zabiegu:

Włosy znacznie odżyły i mogłam je zapuścić


Po czwartym zabiegu:

Włosy stały się zauważalnie gęstsze i dłuższe


Po piątym zabiegu:

Włosy pięknie urosły i wzmocniły się






Przerwy między zabiegami wynosiły od 4 do nawet 6 miesięcy.
Keratyna, którą miałam nakładaną na włosy to keratyna winogronowa i kokosowa 
firmy Amazon Keratin

Jak wam się podoba moja metamorfoza włosowa?





Komentarze

  1. Jak pachnie ta keratyna winogronowa? Niedawno robiłam zabieg w salonie i miał być użyty ten produkt, ale moje włosy tak nie błyszczą. Nie widziałam na własne oczy jaka keratyna była lana, ale przed nakładaniem pachniała tak troszkę cukierkowato, jak hmmm...żelki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, jeżeli czułaś zapach cukierkowy, słodki jak guma balonowa to pewnie miałaś tym robione włosy https://www.amazonkeratin.pl/keratyna-liss-10-bubblegum/ . Winogronowa w moim odczuciu pachnie owocowo tak winogronowo. Mi po każdej keratynie włosy błyszczaly, a miałam robione 3 rodzaje : Bubblegum, winogronowa i kiedyś jeszcze była kokosowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za informację. Teraz to bardziej podejrzewam, że miałam robione włosy tym :https://keratinimperium.eu/produkt/559/
    Bo widziałam takie kosmetyki w salonie...
    I tak mi właśnie piankami pachniało. A fryzjerka powiedziała, że ta keratyna winogronowa pachnie jak guma właśnie 😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalna keratyna winogronowa jest tylko z Amazon Keratin i nie pachnie żadną gumą . Pewnie dlatego nie miałaś takiego efektu błyszczących włosów bo fryzjerka użyła keratyny z całkiem innej firmy :( Tylko po co ci wmawiała, że robi Ci winogronową z Amazona ? !Na rynku są różne keratyny i nie każda daje tak samo dobre efekty. Ja robię keratynę u Pani, która jest też szkoleniowcem z keratynowego prostowania i ma ogromne doświadczenie i próbowała różnych keratyn, ale najlepsze efekty są właśnie po Amazon Keratin i ich kosmetyki do pięlęgnacji domowej też są super. Poszukaj sobie dobrego salonu, który robi włosy na oryginalnych keratynach z Amazon Keratin i daj jeszcze raz szansę temu zabiegowi i tym razem pilnuj co Ci kładą na włosy :)

      Usuń
  4. Masz przepiękne włosy! Ale nic dziwnego, Amazon Keratin naprawdę robi cuda. Jestem absolutną fanką samej keratyny, jak i ich kosmetyków do pielęgnacji po i tylko ich używam. Nie tylko ratują mi włosy <3, ale wreszcie mam proste prawie cały czas, bo u mnie zabieg utrzymuje się nawet do 5-6 miesięcy. Także jeśli komuś się pechowo trafiło, że keratyna "nie wyszła" to niestety jest albo wina kosmetyku, albo braku odpowiedniej edukacji od fryzjera, który np. nie przekazał, jak pielęgnować włosy po. Ale warto wybrać się do dobrego salonu, profesjonalisty i skorzystać z dobrej marki... Na pewno pomoże :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty