Kupiłam sztuczne rzęsy w Rossmannie i są wyjątkowe

Ostatnio będąc na zakupach w Rossmannie całkiem przez przypadek wpadłam na stand ze sztucznymi rzęsami.
Ku mojemu zdziwieniu było naprawdę sporo różnych modeli. 
Lubię duży wybór więc nie mogłam przejść obojętnie koło tylu cudnych modeli rzęs.
Ciężko mi było się zdecydować, ale w końcu podjełam decyzję o tym modelu- moim zdaniem nadaję się on zarówno na codzień jak i na większe wyjścia.

Nie zawiodłam się.

Rzęsy Bring the Salon Home Kiss - Lash Couture Faux Mink Collection kosztowały zaledwie 30 kilka Plnów, a są naprawdę ładne, gęste i podkręcone. Jakość wykonania i wygoda w noszeniu jest bez zastrzeżeń.
Klej, który jest dołączony do rzęs jest przezroczysty i naprawdę mocno trzyma. Jeżeli odpowiednio go zaaplikujesz i dobrze przykleisz rzęsika na powiekę to będą się trzymały naprawdę mocno i przez wiele godzin.
Ja miałam nawet lekki problem z odklejeniem, ale uważam to za plus, bo często kleje, dołaczone w zestawie do rzęs okazują się do niczego i są za słabe aby wytrzymać kilka godzin.

      Zalety:
  • przystępna cena
  • mocny klej dołączony do rzęs
  • wygodne w noszeniu
  • lekkie
  • elastyczne włosie
  • duży wybór modeli
  • rzęsy są gęste, podkręcone
     Wady:
  • BRAK
Jeżeli szukacie dobrych jakościowo rzęs w przystępnej cenie to szczerze polecam.
Nie wiadomo czy rzęsy będą na stale w sprzedaży w Rossmannie dlatego lepiej je kupić niż później żałować 😁

                                                                 Tak się prezentują


            Widziałyście już te rzęsy w sklepie ? Co o nich sądzicie?



BUZIAKI :*


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty