Bielizna Mediolano

Bielizna Mediolano


Nosząc bieliznę na codzień oprócz wygody cenię sobie również elegancki wygląd.
Na ostatnich zakupach w sklepie La Vantil w oko wpadł mi biustonosz oraz figi firmy Mediolano.  Nie znałam wcześniej tej firmy, ale przyciągneła moją uwagę.




Jest to ekskluzywna marka najwyżej jakości bielizny damskiej i męskiej. Produkty tej marki wyróżniają się wysoką jakością i nowoczesnym wzornictwem. Kiedy trafiłam do przymierzalni i założyłam biustonosz  Rona to zakochałam się w nim odrazu. Podkreślał pięknie biust i dobrze go trzymał. Miseczki są idealnie wyprofilowane. Mój rozmiar to 65 F.

Do stanika wybrałam figi z kolekcji Extreme w rozmiarze 36. Leżały rewelacyjnie, a paseczki podkreślały świetnie biodra.
Cena biustonosza w sklepie La Vantil :149,99 zł 
                                                Figi : 59,99 zł


                 A jakie są wasze ulubione i sprawdzone marki bielizny ?

Komentarze

  1. W sumie o tej bieliźnie jeszcze nie miałam okazji słyszeć. Ja jestem zdania, że na tą chwilę dla nie najbardziej ekskluzywną bielizną jest https://www.etam.pl/ i nawet nie zamieram jej wymieniać na jakąkolwiek inną. W końcu każda z nas chce czuć się bardzo kobieco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kupować bieliznę i to różnych marek . Zajrzałam na stronę, którą podałaś i faktycznie super modele bielizny - może coś kiedyś kupię .

      Usuń
  2. Bardzo ładny biustonosz, śliczny wręcz :) Myślę, że taki wzór w modelu bardotki też by miał swój urok :) Taki samonośny widziałam w ofercie https://julimex.pl/pl/p/Biustonosz-samonosny-typu-bardotka-WINGSbra%2C-czarny/1672 jak się Wam podoba? Myślę, że do odkrytych sukienek rewelacja, czy ja nie ma pleców na przykład.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty