Koloryzacja włosów Matrix

Uwielbiam ten czas relaksu na fotelu fryzjerskim. To są moje chwile :) Mijają minuty, a włoski nabierają pięknego koloru, a ja coraz lepszego humoru.
Kiedyś farbowałam włosy sama i nigdy nie wychodził mi taki kolor jaki chciałam. Na głowie miałam już każdy kolor i wiele różnych marek, ale dałam sobie spokój z domową koloryzacją już dobre kilka lat temu. Kondycja włosów bardzo ucierpiała...farby drogeryjne nie dorównują jakością fryzjerskim. Nie mam jeszcze siwych włosów więc odświeżenie koloru w salonie co kilka tygodni w zupełności wystarczy.

Zanim trafiłam do mojej zdolnej fryzjerki odwiedziłam chyba z 10 salonów, ale odkąd odkryłam salon mojej obecnej stylistki to już nie ma mowy na jakieś zmiany. Czasami warto poszukać, żeby znaleźć miejsce idealne dla siebie. Zawsze wychodzę zadowolona i z wymarzonym kolorem. Farby użyte do koloryzacji są z firmy Matrix.

                                                 Efekty dzisiejszej koloryzacji:




Jakie są wasze ulubione farby do koloryzacji?

Komentarze

Popularne posty