Ulubiony olejek arganowy Amazon Keratin Argan Oil Serum

Pielęgnacja włosów olejkiem arganowym Amazon Keratin


Moja pielęgnacja włosów po keratynie nie jest skomplikowana. Jest mi teraz o wiele łatwiej dbać o włosy. Zawsze po umyciu  na wilgotne jeszcze włosy daję odrobinę serum arganowego z Amazon Keratin i wcieram je delikatnie zwracając szczególną uwagę na końcówki. 
Jedno naciśnięcie pompki wystarczy na moją długość włosów.

Następnie suszę włosy letnim nawiewiem suszarki i delikatnie przeczesuje je Tangle Teezer, włączam  jeszcze na kilka minut chłodny nawiew i znowu czeszę włoski. Na koniec dokładam jeszcze odrobinkę olejku arganowego na końcówki i już. 



Tak wyglądają włoski po użyciu arganowego serum




Zrobię osobny post o suszarce, którą posiadam bo jest warta uwagi :)


Serum jest naprawdę bardzo wydajne i w mojej ocenie pachnie pięknie. Nadaję połysk włosom i takiej przyjemnej gładkości. Nawilża i odbudowuje włosy oraz chroni je.
Jest moim numer jeden wśród olejków, a miałam ich już wiele.




Tutaj macie link do tego produktu:


Jakie są wasze ulubione olejki do pielęgnacji?

Komentarze

Popularne posty