Promocja w Rossmann 2➕ 2 gratis na 4 różne produkty do pielęgnacji twarzy -maseczki, maski - przegląd zakupów

No to co kochane czas na maseczkowe szaleństwo

Ja zwykle stosuję maski dwa razy w tygodniu (cera mieszana ) i lubię eksperymentować z różnymi maseczkami.
 Nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji cery bez położenia sobie maseczki na twarz przynajmniej raz w tygodniu. Bardzo mnie to relaksuje i dopieszczam tym moją skórę.

Wierzę w moc masek i testuje przeróżne, ale najważniejsza jest regularność jak we wszystkim jeśli chcemy uzyskać najlepsze efekty.


Nowa promocja 2➕ 2 gratis na 4 różne produkty do pielęgnacji twarzy  (tylko w klubie Rossmann)

ułatwi nam kupno większej ilości kosmetyków do pielęgnacji twarzy.

Ja zdecydowałam się na:

1.Loreal Paris Skin Expert Maska Czysta Glinka 3 glinki plus ekstrakt z czerwonych alg

-złuszcza i zwęża pory.

Unikalne połączenie 3 mineralnych glinek

Kaolin- glinka o wysokiej zawartości krzemianów, która doskonale absorbuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum

Montmorylonit- glinka bogata w minerały pomaga zredukować niedoskonałości

Ghassoul- glinka o wysokiej zawartości oligoelementów rozjaśniających skórę

Jest to moje drugie opakowanie tej maski - a teraz na promocji kupiłam ją taniej więc, aż żal było nie wziąć.
Standardowo na oczyszczoną skórę twarzy nakładam cienką warstwę maski na 10 minut, omijając okolice oczu i ust. Następnie spłukuje ciepłą wodą (ja stosuję podgrzaną wodę mineralną)
Efekt? Skóra czysta, promienna i delikatna.
Co ważne ta glinka nie wysusza skóry.
Myślę, że sukcesem tej maski jest połączenie tych 3 glinek, które razem dają naprawdę świetny efekt.

2. Biotanique Multibiomask Total eye lift- liftingujące płatki pod oczy

wygładzają zmarszczki , ujędrniają i nawilżają skórę, redukują cienie i opuchliznę pod oczami.
Unikalne połączenie aktywnego 3'Peptygen Complex oraz Naturalne ekstrakty odmładzające zamknięte w wyprofilowanych płatkach.

Połączenie  Kolagenu Morskiego, Kwasu Hialuronowego i Aktywnego Tripeptydu(3'Peptygen Complex) silnie liftinguje i działa przeciwzmarszczkowo. Odmładza, regeneruje komórki skóry, chroni przed utratą wody, ujędrnia, wygładza zmarszczki

Naturalne ekstrakty odmładzające- Aloes, Oczar Wirginijski i Lukrecja- głęboko nawilża, ściąga  i uelastycznia skórę. Łagodzi podrażnienia, koi, odżywia i zmniejsza i zaczerwienienia cienie pod oczami.

Uwielbiam kłaść płatki pod oczy- ten produkt użyłam dopiero raz, ale przypadł mi do gustu(trzymam je 20 minut) kosztuje kilka złoty a efekty są widoczne odrazu po zdjęciu płatków.

Takie płatki najlepiej stosować z 2-3 razy w tygodniu.

 3. Selfie Project Polska Maska oczyszczająca na tkaninie- natychmiastowo poprawia kondycję skóry i ma na płacie słodką pandę :) wygląda to uroczo.


Co robi ta maska ?


ściąga pory, ogranicza nadprodukcję sebum,matuje, oczyszcza i działa antybakteryjnie.

Ja mam cerę mieszaną czasem problematyczną i u mnie spisuje się dobrze. Znam tą maskę od 2 miesięcy i ciągle do niej wracam.
Bardzo mi się podoba, że ten produkt w swoim składzie nie ma SLS, SLES, oleju parafinowego i parabenów.

4.Incing Sweet Bar Sheet Mask ( Melon ) A'PIEU - maska w płachcie odżywczo- kojąca do skór wrażliwych na bazie wody morskiej, ekstraktu z melona i ekstraktu z korzenia morwy białej.

Nie znam tej marki pochodzącej z Korei.
 Do jej kupna przekonało mnie ciekawe opakowanie i zawartość melona 😁 mojego ulubionego owocu .
Użyłam tej maski raz i całkiem dobrze się spisała.
Położyłam ja na oczyszczoną skórę na 20 minut, po tym czasie zdjęłam i wklepałam w skórę nadmiar esencji, która została na buzi po zdjęciu tej maski. Czułam , że skóra stała się bardziej nawilżona, ukojona, odżywiona a drobne stany zapalne lekko się złagodziły. Nie wiem czy będę jej używała regularnie- jeżeli będzie dostępna w Rossmannie cały czas to pewnie ją kupię. Widziałam w sklepie, że było jeszcze kilka innych rodzajów masek z tej firmy w przecudnych opakowaniach i miały ciekawe składniki aktywne.





Jakie maski stosujecie i lubicie?

promocja jest ważna od 18 do 28.05.2018 więc spieszcie się na zakupy 😁

Komentarze

Popularne posty