Paznokcie hybrydowe - pyłek syrenka Neon Lila z Indigo i lakier Meracle Cosmetics

Tani lakier hybrydowy i pyłek Neon Lila Indigo

Paznokcie hybrydowe zawsze robię sama. Mam to szczęście, że potrafię je robić i lubię nosić hybrydę. Używałam już lakiery przeróżnych marek, ciągle testuje i raczej nie przywiązuje się do jednej firmy.

Płytki nie przedłużam bo nie mam takiej potrzeby dlatego, że udaje mi się mieć praktycznie cały czas długie paznokcie. Oczywiście czasem się jakiś złamie i wtedy muszę skrócić pozostałe, ale jak widzę, że pazurki są słabsze to robię 3 miesięczną kurację witaminową i wzmacniają się dosyć szybko.

Jeżeli chodzi o zdobienia to zawsze staram się robić coś innego - różne pyłki, efekty, cyrkonie itd.
Kolory szybko mi się nudzą i zawsze robię coś innego na pazurkach.
W końcu kobieta zmienną jest 😇


Do tej stylizacji użyłam  pyłku - syrenka Neon Lila z Indigo, który przepięknie się prezentuje na kolorze szarym z Meracle Cosmetics.
Kupiłam go przypadkowo bo nie znałam wcześniej tej marki za tylko 10zł więc mega tanio, a odcień szarego bardzo ładnie wyszedł. Pod kolor kładłam bazę od Semilac i top bez przemywania na koniec.😘 
Na bazę z Semilaca stosowałam już wiele różnych lakierów- nawet kupionych na Alliexpress, zawsze wszystko dobrze się trzymało i dlatego lubię kupować przeróżne kolory z różnych firm i nawet te całkiem tanie  mają naprawdę piękne odcienie.


Jakich używacie lakierów hybrydowych ???



Komentarze

Popularne posty