Maska Czysta Glinka Loreal Skin Expert - dlaczego lubię maski z glinką ?

Jedna z moich ulubionych maseczek z glinki

Jako szczęściara posiadająca cerę mieszaną obowiązkowo muszę ją regularnie oczyszczać i pielęgnować. 
Maski min. dwa razy w tygodniu to u mnie mus.

Najczęściej wygląda to u mnie tak, raz w tygodniu maska z glinki, a druga maska to zazwyczaj maska w płacie przeciwzmarszczkowa lub regenerująca.

Jeżeli zauważam, że robią mi się zaskórniki i niedoskonałości wtedy do akcji wkraczam z peelingiem kawitacyjnym z mojego kombajnu kosmetycznego, a jeżeli faktycznie chce efektu wow to stosuję też mikrodermabrazję ( z wyjątkiem okresu letniego ).

U mnie taki schemat pielęgnacji się sprawdza bardzo dobrze.


              Maska Czysta Glinka ( wygładzająco- oczyszczająca ) Loreal Skin Expert/Paris

Połączenie 3 mineralnych glinek z ekstraktem czerwonych alg.
Maskę kupuję w Rossmannie i właściwie po skończonym opakowaniu biegnę po nowe.

Cena 34,99 zł 
Opakowanie starcza na 10 aplikacji .

Za co ją lubię ?

  • dobrze oczyszcza i zwęża pory
  • dzięki zawartości drobinek podczas zmywania nawilżonym wodą wacikiem wykonuję jednocześnie peeling twarzy
  • pięknie wygładza skórę
  • moja mieszana cera mniej się przetłuszcza w strefie T
  • redukuje niedoskonałości i suche skórki znikają
  • lekko rozjaśnia skórę i wyrównuje jej koloryt
Sposób użycia:
Maskę z glinki nakładam cienką warstwę na maksymalnie 10 minut omijam okolicę oczu i ust , po kilku minutach od aplikacji jak już zaczyna wysychać zwilżam twarz wodą termalną z La Roche Posay, czekam aż minie odpowiedni czas i zmywam wszystko zwilżonym wodą wacikiem i przy okazji mam 2 w 1 - peeling i maseczkę, bo drobne drobinki w glince super wygładzają buzię.
Następnie tonizuję twarz i nakładam swój krem lub serum.

Na koniec postu aby zakończyć pozytywnym akcentem moja urodowa rymowanka 😀

Maska Loreala z glinki uratuje nasze buzie dziewczynki :) Oczyszcza, zwęża pory, wygładza,  różne niedoskonałości likwiduje i uśmiech na Twojej pięknej twarzy spowoduje :) używaj regularnie i z przyjemnością a twoja skóra odwdzięczy Ci się swoją pięknością.



                                            A tak wyglądam z moją ulubioną maską

Jakie są wasze ulubione maseczki ?

Komentarze

Popularne posty