Promocja na kosmetyki do pielęgnacji w Rossmann 2 plus 2 - moje zdobycze kosmetyczne


Witajcie Rossmannowiczki :)

Co lubimy najbardziej?

Wiadomo :) Promocje ! 

2 plus 2 gratis na 4 różne produkty do pielęgnacji ciała, włosów i paznokci !
Promo trwa od 20-29 sierpnia.

Moje 4 zdobycze - zdecydowałam się na produkty do pielęgnacji ciała i maseczkę do włosów.

  • 1. L'biotica Biovax Diamond Minerały & Diamenty Intensywnie regenerująca maseczka do włosów - użyłam jej dzisiaj, maska ma dobre opinie na stronie Rossmanna, a w rzeczywistości naprawdę sprawdziła się dobrze na moich farbowanych, z natury suchych włosach. Trzymałam ją 15 min, można dłużej. Zakochałam się w jej zapachu i bardzo mi się podoba, że włosy po jej użyciu są błyszczące i zregenerowane.
Kiedyś wiele razy kupowałam kosmetyki z tej firmy do pielęgnacji włosów, ale odkąd robię keratyne kilka razy w roku to odstawiłam wszelkie kosmetyki drogeryjne i stosuje pielęgnacje z Amazon Keratin. No, ale w ramach odskoku od rutyny poużywam jej trochę. Ostatnie keratynowanie robiłam kilka miesięcy temu i efekt już powoli zanika więc mogę sobie pozwolić na eksperymenty z inną pielęgnacją, bo po zabiegu używam tylko kosmetyków profesjonalnych Amazona.
  • 2.Bielenda Botanic Spa Rituals Mleczko do ciała Len zwyczajny i Rozmaryn-mam z tej serii również olejek i jest cudowny. 
Pięknie pachnie ,regeneruje i nawilża skórę. Więc nie zastanawiając się długo chwyciłam za mleczko z tej serii. Butelka z pompką jest wygodna w użyciu, mleczko szybko się wchłania no i ten zapach zniewalający...Gładkość gwarantowana :)
  • 3.Bielenda  Sexy Look Intensywne Serum Modelujące- dobrze znany mi produkt i faktycznie przy regularnym stosowaniu biust jest jędrniejszy, ładniejszy, ale powiększenia nie zauważyłam. Kupuję kilka razy w roku i używam naprzemiennie z innymi kosmetykami do pielęgnacji biustu.
  • 4.4 Lift Skin By Oceanic Body Shaper - dla mnie nowość. Użyłam raz. Nie liczę na jakieś cuda i zmniejszenie obwodów , raczej oczekuję poprawę wygładzenia na udach i brzuszku. Nie mam dużego cellulitu, ale może uda się wyeliminować do zera lekkie nierówności. Ma konsystencję żelową co bardzo mi odpowiada i dobrze się rozprowadza i nie powoduje lepkości na skórze.




Jakie kosmetyki do pielęgnacji kupiłyście na tej Promocji ????

Komentarze

Popularne posty