Maska oczyszczająca na tkaninie z Węglem Bioaktywnym i Green Bamboo- Selfie Project - jedna z moich ulubieńców

Uwielbiam maski w płacie!


Maseczki nakładam na twarz często - conajmniej 3 razy w tygodniu. 
Raz używam glinki, innym razem maski na tkaninie, w formie żelu lub pianki i bardzo lubię urozmaicać swoją pielęgnację i się nią po prostu bawić.
Wtedy mam pewność, że dostarczam swojej skórze różnych składników aktywnych, a potrzeby skóry jak wiadomo zmieniają się nie tylko z wiekiem, ale również z porami roku, temperaturami itd.


Maski na tkaninie są bardzo wygodne w użyciu. Wystarczy je nałożyć na oczyszczoną buzię, po określonym czasie zdjąć i wmasować pozostałość maseczki w skórę. Banalne, proste i szybkie do ogarnięcia.

Maskę oczyszczającą od Selfie Project kupiłam w Rossmannie.
Mam cerę mieszaną i wymagającą, która czasem sprawia mi problemy.
Muszę pamiętać o regularnym jej oczyszczaniu i odpowiedniej pielęgnacji.

Zawsze po peelingu obojętnie jakim  - kładę maskę na twarz, żeby wykorzystać to, że moja skóra jest pozbawiona martwych komórek, zanieczyszczeń i idealnie wchłonie składniki aktywne z masek.


Za co polubiłam maskę oczyszczającą z Selfie Project ?

Przede wszystkim za składniki aktywne w niej zawarte, ale i również za jej formę i nadruk słodkiego misia 😊

Maska Brave Panda dzięki zawartości Węgla Bioaktywnego działa oczyszczająco i antybakteryjnie, a  
Green Bamboo matuję skórę i wydzielanie sebum.

Sposób użycia : Na oczyszczoną skórę twarzy nakładam maseczkę, wygładzam ją aby idealnie przylegała. Czekam 15 minut i zdejmuję, a pozostałość maseczki wmasowuję w skórę.
Po użyciu możecie odczuwać lekkie mrowienie, które po kilku minutach mija.
Producent wspomina o tym na opakowaniu maski.

Jaki efekt uzyskałam po zdjęciu maski ?

  • zwężone pory
  • gładka, oczyszczona skóra
  • w dniu użycia maski moja skóra nie przetłuszczała się

Jakie są jeszcze plusy ?

  • brak SLS i SLES
  • brak oleju parafinowego


                                             Tak się prezentuje Brave Panda na mojej twarzy



Jakie maseczki lubicie najbardziej???

Dajcie mi znać w komentarzach.

Komentarze

Popularne posty