Moje drugie zakupy w Rossmannie i ostatnie - przegląd kosmetyków

Moje ostatnie zakupy na promocji w Rossmannie

Obiecalam sobie ze już nic nie kupię na promocji w Rossmann no ,ale jakimś dziwnym zrządzeniem losu się nie udało...
Nie mam pojęcia dlaczego ? Jakaś niewidzialna siła mnie przygnała znowu do sklepu.
Zobaczyłam znowu triliony kosmetyków no i musiałam coś z nich wygrzebać dla siebie.

Nowe kosmetyki w kolekcji :

Kredka Le Smoky nr 204 Brown Fusion Loreal Paris - piękny czekoladowy brąz - wczoraj malowałam nią linię wodną oczu i trzyma się super
Róż Le Duo Blush nr 02 Bourjois - lubię jego zapach i zgrabne pudełeczko z lusterkiem, a pędzelka dolączonego do opakowania nie używam, ale miło że jest 😘 
Kolory w opakowaniu mamy dwa (z lewej piękny róż, a druga strona ma brązowy odcień) można je mieszać lub używać osobno - ten róż pięknie wygląda na skórze, uwielbiam jego błyszczące wykończenie.
Błyszczyk Loreal Paris Dazzle nr 210 Disco Ball - piękny, złoty mieniący się tryliardem drobinek  na ustach wygląda bosko - wczoraj użyłam go na matową pomadkę z Bourjois i wyszła ciekawa kombinacja. 
Jak macie jakieś brzydkie matowe kolory pomadek to taki błyszczyk je odmieni i doda ciekawego efektu. Jest trwały, a drobinki twardo się trzymają godzinami na ustach.
Uff dobrze, że ta promocja się już kończy...
Aha i kupiłam też bazę pod cienie( nie na promocji )z Wibo. Poleciła mi ją pani w sklepie, bo nic innego nie mieli i faktycznie jestem zaskoczona bo u mnie tak tani kosmetyk spisał się całkiem dobrze. Cienie trzymają się dłużej.

Przyznajcie się ile kosmetyków już kupiłyście na tej promce ??? 



                                                         Tak wygląda w świetle dziennym

Buziaki :*

Komentarze

  1. Akurat jeśli chodzi o mnie to kosmetyki ja najczęściej kupuję w sklepach stacjonarnych. Całą resztę uwielbiam kupować przez internet i robię to często. Tym bardziej, że jak czytałem w https://www.sendit.pl/blog/stan-zagrozenia-epidemicznego-kilka-prostych-zasad-na-bezpieczne-nadanie-i-odbior-paczki to można zachować bezpieczeństwo podczas nadawania czy odbierania paczki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty