Moje trzy niezawodne kosmetyki do demakijażu i oczyszczania twarzy

Demakijaż i oczyszczanie skóry to dla mnie najważniejszy etap w pielęgnacji 

Mam wymagającą skórę po przejściach i nie mogę sobie pozwolić na używanie przypadkowych kosmetyków do pielęgnacji skóry.
Odkąd wyszłam na prostą po dłuższym leczeniu u Dermatologa muszę bardzo zwracać uwagę na to co kupuję i używam.
Tańsze drogeryjne kosmetyki kompletnie się u mnie nie sprawdzają. Jedyne co mogę kupić w drogerii  z kosmetyków to ewentualnie maseczki na twarz.

Od około 3 lat używam wyłącznie kosmetyków aptecznych lub specjalistycznych dermokosmetyków.
Niestety takie kosmetyki są o wiele droższe o tych drogeryjnych, ale pocieszające jest to, że działają, są skuteczne i bezpieczne. 

Wszystko kupiłam w topestetic.pl Bo jest to mój ulubiony sklep z kosmetykami do pielęgnacji.
Mam darmową i błyskawiczną wysyłkę. 
Zawsze do paczki dołączone są jakieś próbki i gratisy. W tym sklepie jest  naprawdę szeroki wybór kosmetyków, a gdy mamy problem z doborem to miłe Panie Kosmetolog zawsze pomogą w wyborze.

Przedstawię wam moje niezawodne trio 🌸

Woda micelarna do demakijażu twarzy,oczu i ust z Phenome 
usuwanie makijażu tym kosmetykiem to przyjemność - pięknie pachnie, skutecznie domywa make up i do tego ma świetny skład. Nie wysusza, nie podrażnia i nie pieką mnie oczy jak tego używam.
Zawiera m.in wodę różaną i hydrolat z aloesu.
Jest to bezpieczny kosmetyk nawet dla skóry bardzo wrażliwej lub podrażnionej.
W składzie jest też wyciąg z nagietka lekarskiego, wyciąg z kwiatów rumianku i wyciąg z mięty pieprzowej - wszystkie te składniki działają łagodząco, odświeżają i koją skórę.
Ekstrakt z ananasa i papai oraz sok z aloesu zwyczajnego  intensywnie nawilżają, działają przeciwzapalnie i ochronnie. W tej wodzie są też oczywiście składniki antyoksydacyjne tj. ekstrakt z zielonej herbaty i  ekstrakt z liści oczaru wirginijskiego, które zwiększają napięcię i elastyczność skóry oraz opóźniają procesy starzenia.
Lubię bardzo  tą wodę za to, że szybko zmywa tapetę i jednocześnie pielęgnuje skórę.

Lityczny żel oczyszczający z Epionce 
Kocham go miłością wielką ❤️
Ten żel idealnie oczyszcza skórę, otwiera pory i usuwa to co trzeba i nie uszkadza fizjologicznej bariery skóry. 
Po nałożeniu go na twarz odczuwam przyjemny chłód, masuje skórę i zostawiam jeszcze na minutę lub dwie, zmywam ciepła wodą i ... mam cudną, oczyszczoną, delikatną skórę i zwężone pory.
Absolutnie nie wysusza i nie ściąga skóry i jest naprawdę skuteczny.
Zalecany jest do skóry mieszanej, tłustej trądzikowej i nadwrażliwej.
Zauważyłam też, że przyspiesza gojenie niespodzianek, które wyskoczą na twarzy i zmniejsza ilość zaskórników.

Na koniec wklepuję w skórę Aloe BHA Skin Toner z Benton Cosmetics.
 W składzie ten tonik ma m.in. hydrolat z aloesu, kwas salicylowy, śluz ślimaka, hialuronian sodu
 Nadaje się to wszystkich typów skóry. 
Ja aplikuje go na dłonie, a potem dopiero wklepuję w twarz. Dzięki temu lepiej działa i jest wydajniejszy.
 Super się wchłania, nawilża, zmniejsza niedoskonałości na twarzy oraz zwęża pory. 
Ja jestem zachwycona jego wszechstronnym działaniem .

Jakich kosmetyków używacie do oczyszczania i demakijażu ???

Komentarze

Popularne posty