Nowy korektor TOO FACED Born This Way Super Coverage Concealer. Czy naprawdę jest super ?


Super kryjący korektor pod oczy


Dla mnie idealny korektor powinien : 
  •  być lekki, ale jednocześnie dobrze kryjący 
  • musi łatwo się nakładać 
  • nawilżać 
  • wygładzać 

Nowy korektor z Too Faced Born This Way Super Coverage Concealer właśnie taki jest 👉🏼 idealny. 
Bardzo dobrze wygląda pod oczami, nie wysusza, nie podkreśla zmarszczek i można go również używać do konturowania, rozświetlania i oczywiście ukrywania niedoskonałości.

Kolejną jego zaletą jest to, że nie wchodzi w za łamania i idealnie wtapia się w skórę oraz trzyma się cały dzień. 
Kolor, który posiadam to Almond - cudowny odcień lekko żółty, wchodzący delikatnie w oliwkę - wygląda on u mnie bardzo naturalnie i nie rozjaśnia za bardzo okolic pod oczami i właśnie o taki efekt mi chodziło.

Co prawda nie mam problemów z wielkimi zasinieniami lub opuchnięciami, ale sprawdzałam go też u mojej mamy, która ma właśnie bardziej widoczne cienie, zmarszczki i lekkie obrzęki i u niej również spisał się super.
Po aplikacji korektora nakładam pod oczy bardzo niewielką ilością pudru sypkiego z Ben Nye - Banana Powder.
Jeżeli tego nie zrobię  to korektor wygląda tak bardziej świetliście i ta skóra jest taka widocznie nawilżona, trochę lepka, a po przypudrowaniu mam idealnie gładki, matowy efekt i większą trwałość.
W składzie mamy wodę kokosową, kwas hialuronowy, różę alpejską - więc oprócz krycia korektor pielęgnuję nam skórę. 
Bardzo lubię jego formułę bo jest beztłuszczowa, lekka i nawilżająca.
Ten korektor ma aż 15 ml więc starczy na naprawdę długo i jest bardzo wydajny. 

Jak go stosuje ?

Niewielką ilość nakładam punktowo pod oczy, czekam chwilkę i robię dociskające ruchy za pomocą Beauty Blendera lub wklepuję palcami i też jest ok. Ważne by nie nałożyć go zbyt dużo lub na dopiero co posmarowaną skórę kremem pod oczy. Bo będzie wchodził w załamania, a przecież tego nie chcemy.
Do ukrywania jakiś niespodzianek używam pędzelka do nałożenia korektora i lekko go wklepuję.
Korektor kupicie w Sephorze.
Z dostępnością kolorów bywa różnie, ja na kolor Almond ( kupując online) czekałam ponad tydzień.
                                                        Korektor świeżo nałożony i roztarty

                                                    1. Lewe oko przed nałożeniem korektora

2.Prawe oko po nałożeniu korektora

Jakich korektorów używacie ???


Komentarze

Popularne posty