Nowe koktajle z NOBLE HEALTH - pyszne odchudzanie

Nowe niskokaloryczne koktajle z Noble Health

Kiedy nachodzi mnie bezczelna ochota na coś słodkiego, ale nie chcę mieć wyrzutów sumienia, że znowu uległam pokusom na słodkie to sięgam po ten czekoladowy koktajl niskokaloryczny z Noble Health 😍


Za co go polubiłam ?

⭐️Ma ciekawy smak - kakaowo - porzeczkowy przez to nie jest za słodki i nie czuć w nim chemicznego posmaku 
⭐️jest bardzo sycący 
⭐️zawiera duuuużo błonnika 
⭐️błyskawicznie się miesza i nie ma żadnych grudek 
⭐️jest pyszny zarówno z wodą jak i np. mlekiem kokosowym 
⭐️kiedy zostawię go po rozmieszaniu na kilka minut fajnie gęstnieje i przyjemniej się go pije 
Jak dla mnie petarda 💥

Jak go przygotowuje ?

Najczęściej robię go z wodą, ale próbowałam z mlekiem kokosowym, krowim i jest równie smaczny.

Do 150 ml wody/mleka wsypuję 2 czubate łyżeczki koktajlu ( 10 gram ) - mieszam i już gotowe.
Zostawiam go na kilka minut i wtedy delikatnie gęstnieje i jest jak smoothie.
Zalecane spożycie to 2 porcje dziennie - ja piję raz :) 

Skład: błonnik kakaowy, błonnik porzeczkowy, substancja wypełniająca maltodekstryna, barwnik-koncentrat z buraka, aromat czekoladowy, aromat waniliowy, substancja zagęszczająca-guma ksantynowa, substancja przeciwzbrylająca-dwutlenek krzemu, substancja słodząca-sukraloza.

Jestem mile zaskoczona tym koktajlem, bo jak kiedyś próbowałam takich cudów z proszku  to zdarzało się, że były po prostu nie dobre i z takim okropnym chemiczny posmakiem. 
Na szczęście te koktajle nie dość,że pięknie się mieszają to i super smakują.


Próbowałyście już to cudo 

Komentarze

Popularne posty