Super odżywka pudding Allnutrition i pyszny krem wysokobiałkowy czekoladowo orzechowy

 Odżywka białkowa Allnutrition

 Czy można mieć ciastko i zjeść ciastko ❓🍪 Jasne! 
 I to jeszcze jakie pyszne ciastko 😉
 Białko o konsystencji puddingu to moje ostatnie odkrycie.
 Jest pyszne (smak ciasteczkowy ) i już  wiem, że zagości u mnie na dłużej .

Przygotowuje je z mlekiem lub wodą i naprawdę w smaku jest bardzo dobre i do tego ma gęstszą konsystencje więc oprócz tego, że dostarcza mi białka to jeszcze staje się ulubionym puddingiem.


Napewno wypróbuje jeszcze inne smaki.



Krem wysokobiałkowy czekoladowo-orzechowy

Ten krem to już mistrzostwo 🙌🏼 Jest tak pyszne jak Nutella, a nie zawiera cukru i ma dobry skład.

Składniki: maltitol, koncentrat białka serwatki, olej kokosowy, orzechy laskowe,olej rzepakowy, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, aromaty, emulgator: lecytyna rzepakowa. 

30 gram kremu dostarcza 148 kcal.

Dodaje go do gofrów i naleśników 🥞 a nawet na wafle ryżowe lub placuszki.

Oj nie rozstanę się z nim napewno ! Kiedy nachodzi mnie bezczelna ochota na coś słodkiego ten krem ratuje mi życie.

Sos o smaku orzecha w czekoladzie

Na koniec został dietetyczny  sosik o smaku orzecha w czekoladzie - daje radę jeśli chodzi o smak , ale wolę jednak ten krem wysokobiałkowy . Dodaję go niewielką ilość np. do gofrów bo jeśli dam go zbyt dużo wtedy jego smak staję się gorszy. Dlatego lepiej stosować go w rozsądnych ilościach.


Wszystko kupiłam w Sklepie SFD😀 

Jakie są wasze ulubione smaki odżywek białkowych ❓❓❓






Komentarze

Popularne posty