Kredka Benefit Precisely - moja ulubiona i precyzyjna kredka do malowania brwi


Precyzyjna kredka do malowania brwi Benefit Precisely

Każda z nas ma swoje ulubione kosmetyki do malowania brwi - mamy duży wybór: cienie, pomady, kredki, tusze.
Wcześniej malowałam moje brwi pomadą z Wibo. Nadal uważam, że w tym przedziale cenowym co Wibo ciężko będzie znaleźć coś lepszego,ale tym razem szukałam czegoś co szybko i precyzyjnie pomoże podkreślić moje brwi bez użycia pędzelka. No i znalazłam padło właśnie na tę kredkę, którą
miesiąc temu kupiłam w Sephorze  i jest to mój pierwszy kosmetyk do malowania brwi od Benefit Cosmetics. 

Wybrałam  wersji mini Precisely w odcieniu 6. 
Idealnie pasuje do ciemnych brwi - jest to kolor takiej grafitowej czerni ( na szczęście nie jest to taka typowa kruczoczarna czerń )

Cena 72 zł

Najbardziej podoba mi się w tej kredce to, że można nią bardzo łatwo i precyzyjnie wyrysować brwi. Siłą nacisku możemy regulować nasycenie koloru , a gdy chcemy np. jasną nasadę to leciutko dotykając skóry zrobimy bez problemu ładny, jaśniejszy początek brwi. 
Kredka jest bardzo trwała i wytrzymuje spokojnie cały dzień. 
Wersję mini kredki zapewne zużyje w ciągu trzech miesięcy, ale cieszę się, że kupiłam małą wersję bo przynajmniej mogłam się przekonać czy ten kosmetyk sprawdzi się u mnie. 

Przed malowaniem brwi zawsze przypudrowuje je sypkim pudrem, czasem też robię to po makijażu i przeczesuje szczoteczką do brwi.

Pełnowymiarowa kredka kosztuje 132 zł
Mamy do wyboru aż 8 odcieni i absolutnie każda z nas dobierze dla siebie idealny kolor.

                                                        Kredka jest cienka i precyzyjna

                                 Kolor nr 6 jest bardzo ładnym chłodnym ciemnym odcieniem
                                         

Tak prezentuje się na dłoni -  w zależności od siły nacisku możemy uzyskać mocniejszy lub jaśniejszy kolor i bardzo ułatwia to malowanie :)

Czym malujecie swoje brwi ???

Komentarze

Popularne posty