Zakupów szał czyli kwietniowa promocja w Rossmann

Promocja na produkty do makijażu - 55 % w Rossmann

Nareszcie się doczekałam mojej ulubionej promocji. Gdybym tylko mogła to wykupiłabym pół sklepu :) Uwielbiam to wybieranie swoich perełek wśród tylu fajnych produktów.
W tym poście pokaże wam co kupiłam podczas pierwszych zakupów. Wybrałam trzy kosmetyki do makijażu ust.
1.Moja ulubiona i dobrze mi znana - precyzyjna,trwała kredka do ust Bell HYPOAllergenic kolor 03.  Niezawodna - w odcieniu pasującym do wielu pomadek i różnych typów urody.
2.Kolejna kredka do usteczek w odcieniu ciemnego brązu z Max Factor 16 Brown n Bold - wytrzymuje bardzo długo na ustach i w tym odcieniu jestem zakochana.
3.Ostatnia zdobycz to nowość od  Bourjois Lip Cream METACHIC 03 Sun’rose - piękny metaliczny kolor i super się utrzymuje. Szkoda tylko,że jest tylko kilka odcieni do wyboru, bo naprawdę jestem zachwycona tą pomadką. Wygląda bardzo ładnie na ustach i jest trwała.

Pochwalcie się swoimi zakupami. Jestem ciekawa co udało wam się kupić ?

Od prawej strony -Lip Cream Bourjois Metachic 03, po środku konturówka Max Factor nr 16, po lewej stronie kredka do ust Bell Hypoallergenic Natural 03

Co dorwałyście na tej Promce ???

Komentarze

Popularne posty