Zakupów w Rossmann ciąg dalszy

Szaleństwo zakupowe vol. 2


Ciąg dalszy moich zakupów na kwietniowej promocji w Rossmann. Tym razem wszystko kupiłam przez internet. Kosmetyki już używałam i napiszę wam jak się sprawdziły u mnie.


 1. Pomadka Bourjois Rouge Velvet 02 Flaming'rose - masełkowata konsystencja, piękny i dobrze napigmentowany, matowy kolor, nie wysusza ust - bardzo się z nią polubiłam.

2. Róż Loreal Paris Melon Dollar Baby 03 Watermelon addict - przepiękny kolor ożywiający twarz, delikatne złote rozświetlające drobinki i cudowny zapach arbuzowo-melonowy. Ten róż skradł moje serce i twarz dzięki niemu wygląda na bardziej promienną.
 na górze dłoni pomadka Bourjois Rouge Velvet 02, na dole róż Loreal Paris Melon Dolar Baby 03

3. Mascara do brwi Bourjsois Brow Design kolor 03 Brun - kolor zimnego brązu, super utrwala brwi, nadaje im ładny odcień, szybko wysycha i dobrze się trzyma. Brwi stają się gęstsze, ale jednocześnie wyglądają naturalnie.

4. Gel eyeliner Maybelline - jego żelowa konsystencja, trwałość i nasycony kolor mnie zachwyciły. Napewno zagości u mnie na długi czas bo jakość i cena jest super.

u góry rozmazana mascara do brwi Bourjois 03 Brun, na dole gel eyeliner Maybelline

5. Tusz Bourjois Twist up the volume - ładnie podkręca i pogrubia rzęsy. Trzyma się super bez obsypywania cały dzień i wydłuża rzęsiorki. Szczoteczka tusz jest wygodna w użytku i łatwo się nią maluje bez obaw o sklejone rzęsy.

Jak tam u was zakupy ? Co wybrałyście ?



Komentarze

  1. Akurat w moim przypadku to w takich sklepach ja rzadko robię zakupy, ale staram się najczęściej i tak zamawiać przez internet., Wtedy kurier dostarcza przesyłkę pod same drzwi. Dlatego jestem zdania, że warot jest znać różnicę pomiędzy firmą kurierską, a brokerem https://www.sendit.pl/blog/broker-kurierski-a-firma-kurierska-roznice jeśli dużo zamawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty