Ulubieniec do demakijażu - naturalny płyn micelarny Resibo

Naturalny płyn micelarny Resibo




Demakijaż - to obowiązkowy krok w pielęgnacji każdej z nas. Dla naszej skóry nie jest obojętne co używamy.Jeśli będą to zbyt mocne i przesuszające kosmetyki to mogą nam zrujnować naszą pielęgnację i nawet super kremy nie będą działały tak jak powinny.


Do wyboru mamy mnóstwo kosmetyków - mleczka, płyny, pianki, olejki,żele. Dla mnie idealny kosmetyk do demakijażu powinien szybko,skutecznie usuwać makijaż i jednocześnie pielęgnować skórę.


Osobiście preferuje płyny micelarne, z naturalnym składem i najlepiej w opakowaniu z atomizerem, bo jest to duża wygoda


Nigdy mi się nie wylewa nadmiar płynu na wacik lub ręczniczek. Więc taki kosmetyk w sprayu jest wydajniejszy. 

Najczęściej do zmycia make-upu używam bawełnianych ręczniczków ( zamiast bawełnianych płatków ). Polecam wam je, bo są cienkie i delikatne - przez co nie musimy zwilżać ich dużą ilością płynu i zużywamy mniej kosmetyku.

Możemy też używać  ręczniczków do zmywania maseczek peelingów lub żeli. Mi to zdecydowanie przyspiesza zmycie np. maski z glinki. Kupicie je m.in w Rossmannie . 




Wracając do płynu Resibo - uwielbiam go za skład 98,3 % naturalnych składników 


# Ekstrakt z liści szałwii lekarskiej 

# Sól sodowa kwasu mlekowego 
# D-panthenol ⭐️
# Gliceryna roślinna 

💜Nadaję się do każdej cery

💙Nie podrażnia oczu i nie powoduje pieczenia. Działa łagodząco i kojąco 
💛Nie przesusza i redukuje stany zapalne
💚Odświeża, wygładza i nawilża. Buzia po demakijażu jest taka delikatna

 Jakich kosmetyków do demakijażu używacie ???

Komentarze

  1. Naturalne kosmetyki cały czas zyskują na popularności i bardzo słusznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam .Odkąd zmieniłam moją pielęgnacje na kosmetyki naturalne i bardziej pro moja skóra poprawiła się o 360 stopni :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty