Pielęgnacja mojej problematycznej cery mieszanej Kosmetyki Biologique Recherche

 Pielęgnacja skóry po 30

Z opinią na temat kosmetyków z firmy Biologique Recherche powstrzymywałam się ponad miesiąc, ponieważ chciałam się przekonać kiedy moja skóra ulegnie wyraźnej poprawie. 
Bardzo mile się zaskoczyłam, bo już po kilku dniach zobaczyłam zmiany na plus.

          Mam już 30 na karku - moja cera bywa kapryśna. Moim problemem była przetłuszczająca się skóra, z widocznymi porami, drobnymi niedoskonałościami, które regularnie pojawiały się na czole i policzkach. Dodatkowo widoczne zaskórniki na nosie i brodzie. Oczywiście odkąd zmieniłam swoją pielęgnację na bardziej profesjonalną to było o wiele lepiej, ale ja szukałam swojego pielęgnacyjnego ideału.


 Potrzebowałam kremu, który będzie wygładzał skórę, zmniejszał pory i przetłuszczanie. W końcu znalazłam. Creme au Collagene Marin z Biologique Recherche:

💛 idealnie współpracuje z podkładem
💙 dobrze matowi
💜 nawilża 
💚opóźnia procesy starzenia 
💛spłyca zmarszczki
💙zwęża pory
💜nie zapycha
💚jest bardzo wydajny

SKŁADNIKI : Witamina b3, Wit. C, Kolagen Morski, Wyciąg z wąkrotki azjatyckiej, Wyciąg z morszczynu, Wyciąg z bluszczu, Wyciąg ze skrzypu

Krem stosuje rano i wieczorem. Jego zapach jest taki hmmm delikatnie mówiąc specyficzny- ale przywykłam do tego bo działa idealnie. Po wklepaniu krem na początku może wydawać się taki tępy,gęsty ale po chwili ładnie się wchłania.Przed jego nałożeniem używam lotionu złuszczającego P50 z tej samej firmy. Duet idealny.

Lotion złuszczający 

Drugi kosmetyk to Lotion P50 do skóry tłustej i mieszanej. 

W składzie ma kwasy AHA, BHA i PHA - lotion oczyszcza i złuszcza martwy naskórek i zmniejsza wydzielanie sebum.
Moja skóra jest nawilżona, oczyszczona, gładka - niedoskonałości znikają. 
Naprawdę znikają bardzo szybko. Mnie długi czas męczyły takie małe zmiany na czole - jak kaszka. Odkąd używam tego lotionu i kremu zniknęło wszystko jak ręką odjął.Dodam jeszcze, że pory również się zmniejszyły.

SKŁADNIKI : Kompleks kwasów AHA, BHA, PHA, Kwas mlekowy, Wyciąg z cebuli, Wyciąg z czerwonej papryki, Wyciąg z chrzanu, Wyciąg z łopianu, Wyciąg ze szczawiu, Wyciąg z mirry, Wyciąg z mirtu, Witaminy B1, B2, B5, C, E i PP

Jak stosuję lotion ?

Po demakijażu i oczyszczeniu skóry żelem, wlewam kilka kropel na suchy bawełniany ręczniczek lub wacik i przykładam do skóry lekko dociskając. Nie pocieram skóry lecz wklepuje - tak radzi producent. 
Czekam chwilkę jak się wchłonie - trochę szczypie i mrowi ze względu na kwasy w składzie. Potem nakładam krem na twarzy.
Stosuje dwa razy dziennie.

Przez pierwszy tydzień lotion nakładałam na zwilżony wodą  płatek kosmetyczny, aby zmniejszyć działanie produktu i po to żeby skóra się stopniowo przyzwyczaiła. Na początku mnie bardziej szczypało i była lekko zaróżowiona skóra, ale po kilku dniach odczuwałam już tylko lekkie mrowienie. 

Ja posiadam lotion w pojemności 50 ml - wzięłam małe opakowanie, bo chciałam go przetestować. Bardziej opłaca się kupić go w pojemności 150 ml lub 250 ml. Po miesiącu zużyłam zaledwie połowę opakowania czyli 25 ml więc kosmetyk jest wydajny.

Serum Dermapore 

Oprócz kremu i lotionu używałam serum Dermapore - jest to skoncentrowane serum z herbaty jawajskiej.
Radzi sobie dobrze z nadprodukcją sebum oraz rozszerzonymi porami. Moja skóra po użyciu była napięta, matowa i gładka.

Stosowanie : Serum nakładałam rano i wieczorem na twarz i szyję na umytą wcześniej twarz ( i po zastosowaniu lotionu złuszczającego). Na koniec po serum nakładałam krem.

Ważne : serum ma membrane, którą możemy przebić i strzykawkę pobrać produkt - wtedy możemy je wykorzystać przez np dwa tygodnie ( mi na tyle wystarczyła ta ampułka). Możemy użyć też dołączonego aplikatora, ale wtedy będzie przydatne do użycia tylko 7 dni.

W ofercie jest też dużo innych ampułek. Naprawdę jest w czym wybierać. Ja napewno będę testowała jeszcze inne.

Wszystkie kosmetyki kupiłam w www.topestetic.pl
Tam jest zawsze darmowa przesyłka i zwrot. Bardzo szybko realizują zamówienie i wysyłają paczki.

Krótko o marce Biologique Recherche

Jest to francuska marka kosmetyków biologicznych. Kosmetyki tej marki mają unikalne formuły, a składniki aktywne ( w najwyższym stężeniu ) są pochodzenia roślinnego, biologicznego oraz morskiego. Warto też dodać, że producent stosuje wyłącznie naturalne substancje zapachowe.

Więcej możecie poczytać na https://biologiquerecherche.com.pl

Jeśli macie problemy ze skóra i szukacie kosmetyków, które szybko dają efekty polecam z całego serca tę markę.

Komentarze

Popularne posty