Opalająca różana mgiełka do twarzy od Minetan

Opalająca i rozświetlająca mgiełka do twarzy 

Mgiełka ,która nawilża, rozświetla i nadaje pięknego kolorytu skórze. Wydaje się mało prawdopodobne, ale jednak taki kosmetyk istnieje. I jest to mój ostatnio odkryty hit 💙

Kosmetyki z firmy MineTan mają w swoim składzie naturalny DHA I SĄ BEZ PARABENÓW 

Aplikacja :

Mgiełka jest tak łatwa w użyciu, że bez problemu każdy poradzi sobie z aplikacją. Na początku obawiałam się, że po użyciu na twarzy i szyi będą jakieś plamy, kropki lub nierównomiernie opalona skóra, ale absolutnie nic takiego nie miało miejsca!
Poprostu wystarczy z odległości 15 cm spryskać kilka razy buzie i szyje, a potem lekko wklepać
 ( potem myjemy rączki) lub pomagamy sobie rękawicą do samoopalaczy.
Ja stosuje ją kilka dni z rzędu, a potem przerwa i znowu. Najczęściej spryskuję nią twarz rano po umyciu twarzy i aplikacji tonika - wklepuje czekam kilka minut i nakładam swój krem, a potem podkład i cały makijaż lub tylko krem.

Efekt :

Twarz nabiera ładnego koloru brązu i żadne tam pomarańcze nie wychodzą.
Mgiełka nawilża i nie zatyka porów- skóra jest taka rozświetlona i wygląda Fantastico.
A więc jeśli nie opalasz twarzy lub chcesz pogłębić swoją np. wakacyjną opaleniznę to ta mgiełka cię zachwyci jak mnie.
Nawet jeśli używasz samoopalacza na twarz, a on szybko schodzi bo robisz demakijaż, peelingi maseczki, a chcesz mieć cały czas opaloną buzie to ta mgiełka Cię poratuje.

Gdzie kupiłam mgiełkę ?


Dostaniecie ją także w sklepie pro-beauty.com.pl i tutaj jest zawsze na stanie

Oba sklepy polecam

Jakie są wasze hity kosmetyczne na lato ?

Komentarze

Popularne posty