Kolejna promocja w Rossmann - na pielęgnację - przegląd zakupów

♥️Kolejna Promka w Rossmann ♥️ 




Zazwyczaj kiedy Rossmann ogłasza promocję na pielęgnację lub kolorówkę to nie mogę przejść obok tego obojętnie i w moim koszyku lądują różne kosmetyki.

Przecież kosmetyków nigdy za wiele prawda ?


Oto moje zdobycze :


1. Płatki kolagenowe przeciwzmarszczkowe pod oczy Efektima ze złotem, kwasem hialuronowym, kolagenem i wit B3, C i E oraz z ekstraktem z winogron.




2. Płatki wygładzające i rozświetlające z kolagenem, karagenem, glikozaminoglikanami i alantoiną.


Płatki pod oczy staram się robić minimum raz w tygodniu i moja skóra pod oczami jest mi za to wdzięczna.


3. Maska do twarzy Yoskine - jeszcze jej nie używałam, ale liczę, że ładnie nawilży skórę. No i miło by było gdyby zwęziła pory bo mam na tym punkcie hopla.


4. Serum wypełniające do biustu z Tołpy 


Dla mnie jest to bardzo ważny kosmetyk w szczególności teraz gdy jestem na redukcji i lecą cm i kilogramy.


Nie chcę by ucierpiał na tym biust więc będę używała to serum przez minimum 6 tyg. i dam znać jakie będą efekty.


Narazie na duży plus jest żelowa konsystencja i szybkość wchłaniania oraz dobry skład - bez SLS-u, silikonów, parabenów, sztucznych barwników i oleju parafinowego 😉





Kto z was już skorzystał z tej 
promocji ???

Komentarze

Popularne posty