Promocja wrzesień 2019 w Rossmann kosmetyki do makijażu - przegląd perełek


Najnowsza wrześniowa promocja na kolorówkę w Rossmann




Taaadaam! O to moje pierwsze promocyjne zakupy w Rossmann.
Jestem happy, bo dostałam wszystko co chciałam.


Przegląd moich perełek


1. Nowy tusz Big Lashes z Bourjois Paris - już przetestowany i miałam pogrubione rzęsiorki, że hoho 

2. Pomadka z Loreal Color Riche 373 - piękny koralowy odcień - pokochałam go

3. Kolejna pomadka z Loreal, ale z serii Color Riche Shine odcień Litchi Plump - błyszcząca pomadka z poświatą złota i jasno różowymi drobinkami

4. Color Shine nr. 905 - ta  ma poświatę z różowymi drobinkami. Te pomadki wyglądają super solo na ustach, ale nałożone na kolorową szminkę są jeszcze bardziej boskie 💙

5. Konturówki do ust - pierwsza jaśniejsza z Bourjois kolor 08 - piękny koral. Druga ciemniejsza odcień ciepłego brązu jest z Loreal 108

6. Błyszczyk Loreal nr. 103 tym razem bez żadnych drobinek, ale w odcieniu chłodnego jasnego różu. Cudownie pachnie i ten piękny odcień 💙

7. Kredka do brwi Brow Artist Xpert - 107 cool brunette - chłodny odcień brązu- jest wygodna w użyciu i trwała.


                    kolaż z nowymi pomadkami i błyszczykiem
Od góry błyszczyk Loreal nr 103 , pomadka Color Riche 373, Color Shine Litchi Plump, Color Shine 905



Pochwalcie się swoimi zakupami 😀


Na co tym razem się zdecydowałyście ???

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty