Metaliczne pomadki Bourjois Meta Chic

Meta Chic Lip Cream 

          Metaliczne pomadki to żadna nowość na rynku, ale nie miałam jeszcze okazji ich używać.  Stawiałam raczej na maty pomadki lub typowe błyszczyki, ale kobieta zmienną jest i  lubi  eksperymenty. 
Pierwszy kolor kupiłam kilka miesięcy temu i bardzo spodobał mi się ten efekt na ustach. Dlatego na ostaniej promocji w Rossmann na kolorówkę dokupiłam jeszcze dwa kolory tych pomadek - róż i złoty brąz.










 Usta w odsłonie metalicznej


Mam trzy kolory pomadek Metachic Bourjois Paris
Są to : od góry 04 Tro-pink, 02 Nougat sheen  w środku, 03 Sun rose na dole

TRWAŁOŚĆ - metaliczne pomadki Meta Chic zaskoczyły mnie trwałością i komfortem
noszenia na ustach. 
Trzymają się bardzo długo i schodzą delikatnie i równomiernie. Nie wysuszają ust. Jestem z nich zadowolona. Szkoda tylko, że jest tylko cztery kolorki do wyboru. 

Cena - regularna cena w Rossmann 60,99 zł . 
Warto polować na nie na promocji , bo można je kupić wtedy za połowę ceny!

Jesteście fankami matów czy lubicie błysk na ustach ?

Komentarze

Popularne posty