Nowy kolor włosów na jesień - koloryzacja matrix

Nowy włosów kolor na jesień ?

Czemu nie ?! Jestem kobietą, która lubi zmiany. Na głowie miałam już chyba wszystkie możliwe kolory i typy koloryzacji. Jednak ostatnio trzymam się brązu i chciałam trochę przełamać rutynę i zdecydowałam się na taką koloryzację.

Jestem zachwycona tym kolorem. Bardzo dobrze się w nim czuję. Koloryzacja została wykonana farbami z firmy Matrix Professional.
Kolor pomimo mycia głowy bardzo subtelnie i delikatnie się wypłukuje i właściwie jak dla mnie staje się jeszcze ładniejszy.

Napiszcie co sądzicie o takim kolorze włosów ? 😀
                                      Pierwsza wizyta i moje ulubione fale

 Fale na włosach są takie kobiece

 Na kolejnych zdjęciach widać moje włosy podczas drugiej wizyty w salonie

W prostych włosach lubię chodzić na codzień

Jaki jest wasz wymarzony kolor włosów ???


Komentarze

Popularne posty