Wyjątkowe kępki rzęs LUXURY - lepsze od rzęs na pasku

Dlaczego wolę kępki rzęs od tych na pasku ?


Jest kilka powodów. Kępki rzęs używam na codzień i są dla mnie o wiele wygodniejsze w noszeniu niż tradycyjne rzęsy na pasku. Praktycznie ich nie wyczuwam, a z rzęsami na pasku bywało różnie.

Mogę nimi tworzyć różne efekty (od naturalnego po mega gęsty wachlarz ) -wystarczy zaledwie trzy różne długości .

Kępki są zdecydowanie lżejsze i to od nas zależy ile ich nałożymy.

Cena kępek jest atrakcyjniejsza w porównaniu z ceną dobrej jakości rzęs na pasku .

Uważam, że kępki są genialne przy modelowaniu oka - mamy tu większe możliwości i zero ograniczeń :)

Lewa strona to podwójne kępki Luxury Extreme Volume - moje pierwsze kępki Luxury ze sklepu muastore.pl zawsze mam je w zapasie to moje must have.

 A po prawej NOWOŚĆ kępki rzęs Luxury Aleksandra Kaj signature edition z materiału imitującego włosie norki - mają nierówne końce , są lekkie jak piórko, ale na oku tworzą mega puch. To moje ostatnie odkrycie. 

Można nimi robić piękną stylizację oczu . 

Koniecznie je przetestujcie w swoich makijażach.




Wolicie kępki czy rzęsy na pasku ?

Komentarze

Popularne posty