Nowości z Sephory - Paletka Cieni Pat Mcgrath - miłość od pierwszego użycia

Nowe paletki cieni Pat Mcgrath nareszcie w Polsce !


 Nie planowałam kupić żadnego kosmetyku do makijażu , ale całkiem przypadkiem trafiłam w perfumerii Sephora na paletkę cieni wspaniałej artystki  PAT MCGRATH 💙 i ogarnęło mnie to uczucie, że muszę ją kupić i jest to silniejsze niż głos rozsądku mówiący „ po co Ci kolejne cienie kobieto "!!!



 Stało się - wpadły w moje ręce , a moje oczęta cieszą się z pięknego efektu jakie dają te cienie.

 Cudownie napigmentowane , łatwe w blendowaniu, trwałe i piękne kolory i ta konsystencja ahhh czekam na więcej palet Pat i mam nadzieję, że Sephora niedługo je wprowadzi do sprzedaży.
Naprawdę polecam je wam - są super jakości. Te piękne kolory najczęściej łącze w makijażu z matowymi cieniami. Najlepiej się czuję właśnie w takim połączeniu. Czasem nakładam je też opuszkiem palca wtedy ich wygląd jest jeszcze bardziej nasycony i błyszczący - są miękkie jak masełko i bardzo wygodnie się je nakłada.
Szkoda, że w opakowaniu nie ma lusterka, ale przymykam oko na to bo dla mnie najważniejsza jest jakość cieni. W przyszłości mam w planach kupić napewno jeszcze nie raz cienie Pat, ale niestety obecnie są obecne w PL tylko dwie paletki.

Cena w Sephora 145 zł

Co ostatnio kupiłyście do makijażu ??? 
Pochwalcie się !

Komentarze

Popularne posty