Paleta cieni Huda Beauty Light Nude Obsessions Palette moja obecnie najulubieńsza paleta cieni


Moja obecnie najulubieńsza paletka cieni Huda Beauty

        Ostatnio w moje ręce wpadła przepiękna paleta cieni Hudy Light Nude Obsessions Palette. Jej kolory są na tyle uniwersalne, że można wyczarować nią nie tylko makijaże dzienne, ale i wieczorowe. Ja osobiście nie lubię paletek z dużą ilością kolorów bo nie zawsze jestem w stanie ich wszystkich używać, dlatego ta paleta jest dla mnie idealna. Używam każdego odcienia, a jest ich 12. Mieszam je i kombinuję. 

          Za każdym razem makijaż oczu wygląda bardzo dobrze. Cienie u mnie nawet bez bazy trzymają się cały dzień i mają dobrą pigmentację. Uważam , że nawet jeśli nie masz dużego doświadczenia w makijażu nie zrobisz sobie nią krzywdy. Kolory bez problemu się blendują. 

Polecam wam tę paletę , a niezdecydowanym podpowiadam , że warto się na nią skusić :)

Zalety :

- dobrze się blendują

- dobra pigmentacja

-są trwałe 

- piękne i praktyczne kolory

- nie osypują się

- paletka ma lusterko i ma poręczny rozmiar

Wady:

- jak dla mnie ta paletka nie ma wad :)

Ile kosztuje to cudo ?


Cena w Sephora to 139 zł


Jakie u was paletki są teraz na topie ???

Komentarze

Popularne posty