Pielęgnacja ust - intensywnie odżywczy peeling do ust FACEBOOM

INTENSYWNIE ODŻYWCZY PEELING DO UST FACEBOOM

Bohaterem dzisiejszego wpisu jest peeling do ust i to nie byle jaki , bo odżywczy i szalenie skuteczny. Nikt z nas nie lubi mieć szorstkich, spierzchniętych i suchych ust. Nie dość, że wygląda to nieestetycznie to jeszcze mamy problem z makijażem bo bardzo często musimy zrezygnować z matowych szminek. Posiadaczki problematycznych ust nie ważne czy dużych czy małych  zapewne przetestowały tysiące kosmetyków. Ja też przerobiłam ich mnóstwo. Zwykłe pomadki nic nie dawały i domowe sposoby też często działały za słabo. 

Co w takim razie zrobić ?

Odpowiedź jest prosta . Kupić odpowiedni peeling do ust i używać odpowiedniego preparatu do pielęgnacji , który utrzymuje się długo. Bardzo ważna jest systematyczność - intensywnie odżywczy peeling od Faceboom należy używać od 2-3 razy w tygodniu. Już po pierwszym zastosowaniu można poczuć dużą ulgę bo usta odzyskują gładkość i stają się miękkie, a suche skórki znikają.


Sposób użycia : Wystarczy nabrać odrobinę peelingu na palec i masować okrężnymi ruchami usta przez 30 sekund. Potem ścieramy resztki z ust lub spłukujemy wodą.

Zalety tego peelingu :

  • wegańska, naturalna formuła
  • zawartość kilku olejów np. z orzecha brazylijskiego , babassu, awokado
  • w składzie jest też Betaina i masło shea-super nawilżenie ust gwarantowane
  • drobinki cukru idealnie masują i peelingują



Moje usta po użyciu peelingu Faceboom

Konsystencja peelingu jest wg mnie jak mus w którym są niewielkie drobinki cukru. Ma bardzo przyjemny słodki zapach.

Opakowanie ma aż 15 gram. 

Po peelingu moje usta są gładkie , miękkie i nawilżone. Najcześciej robię go na wieczór, a potem nakładam Lip Volumizer od Sesdermy. Zrobie o nim osobny wpis.

Lubię też zrobić go tuż przed użyciem matowej pomadki i wtedy usta wyglądają bajecznie. 

Gdzie można kupić peeling Faceboom ?

Dostaniecie go np. w drogerii Rossmann.

Kosztuje 14,99 zł

 Polecam wam ten peeling z całego serducha. Jestem pewna, że was zachwyci tak jak mnie :)

Jakich kosmetyków używacie do pielęgnacji ust ?

Komentarze

Popularne posty