Kuracja ANTI-AGEING ampułkami w domu

DOMOWA PIELĘGNACJA ANTI-AGEING AMPUŁKAMI SELVERT THERMAL

                                             Witajcie💗 

              Kiedy kremy to za mało, a nasza skóra potrzebuje natychmiast ekstra pielęgnacyjnego kopa możemy sięgnąć po zestaw z ampułkami . W zaledwie kilka dni możemy poprawić znacząco jej wygląd. Nasza skóra będzie nam naprawdę wdzięczna 😃

 Stosowanie i efekty

       Miesiąc temu zrobiłam kurację ampułkami firmy Selvert Thermal Anti- ageing z  m.in : wit C, peptydami, przeciwutleniaczem C-60 . 

Stosowałam ampułki codziennie rano przez 5 dni i robiłam tak jak zalecił producent dwudniową przerwę i znowu zużyłam kolejne 5. Następnie dwa tygodnie przerwy i możemy kontynuować kurację tym razem już innymi ampułkami ( mamy kilka rodzajów do wyboru ).

Odwiedźcie sklep https://www.topestetic.pl/selvert-thermal/anti-ageing-koncentrat-przeciwstarzeniowy-ampulki-10x2-ml  

Tam znajdziecie wszystkie ampułki z tej firmy oraz wielu innych.

Ważne - ampułki należy dokładnie wmasować  po porannym umyciu skóry w twarz i szyję aż do całkowitego wchłonięcia. Potem nakładamy nasz krem i dalej makijaż. Wcześniej warto zrobić test czy nasz podkład będzie się trzymał po takiej pielęgnacji. Ja używałam podkładu Estee Lauder Double Wear i nie zauważyłam aby np. trzymał się krócej lub rolował. Wszystko było ok.

 W opakowaniu znajduje się 10 sztuk ampułek

Czy warto stosować ampułki ?

Moim zdaniem jak najbardziej warto 💖 

Z efektów jestem zadowolona bo skóra stała się super nawilżona i promienna. Gładsza i napięta. 

Teraz planuję po wakacjach kolejną kurację i tym razem z ampułkami firmy Sesderma.

Jak we wszystkim liczy się systematyczność jeśli oczywiście zależy wam na super efektach. Takie kuracje warto robić tak minimum dwa razy w roku i za każdym razem kiedy widzimy , że nasza skóra potrzebuje takiej intensywnej pielęgnacji.

Stosujecie ampułki w swojej domowej pielęgnacji ?








Komentarze

Popularne posty