Oczyszczający żel do twarzy Is Clinical Cleansing Complex - mój faworyt


Czy żel do twarzy może skutecznie oczyszczać i pielęgnować ?

            Zdecydowanie tak. Od miesiąca stosuję żel głęboko oczyszczający skórę z Is Clinical Cleasing Complex i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył bo nie tylko oczyszcza, ale i również poprawia wygląd mojej cery. Ciężko znaleźć dobry kosmetyk, który będzie skutecznie oczyszczał twarz z brudu, nadmiaru łoju, resztek makijażu i jednocześnie nie przesuszał, a w bonusie zmniejszał pory i przetłuszczanie skóry.

Is Clinical spełnił moje oczekiwania. Żałuję tylko, że tak późno go odkryłam.
Składniki aktywne zawarte w tym żelu 

  • wierzba biała
  • wąkrotka azjatycka
  • rumianek
  • kwas salicylowy i glikolowy
Ogromny zaletą tego kosmetyku jest to, że nadaje się do każdego typu cery. Jeśli jesteś posiadaczką/em cery trądzikowej, problematycznej, suchej ten żel jest także dla Ciebie.
Jego skład jest oparty na naturalnych składnikach.

Jak wygląda skóra po użyciu ?

Najcześciej używam go z niebieską szczoteczką Luna z Foreo, ale zdarza mi się myć twarz tym żelem bez niej i jest tak samo skuteczny. 
Od razu po myciu skóra jest dobrze oczyszczona i wygładzona. Pory zmniejszają się, a przez cały dzień moja cera nie przetłuszcza się już tak jak wcześniej. 
Uwielbiam ten żel za to, że absolutnie nie wysusza i nie podrażnia. Delikatnie złuszcza skórę dzięki kwasom, ale nie zauważyłam jakiegoś widocznego złuszczania naskórka. 


Ważne jest by regularnie go używać, a wtedy jego pozytywne działanie zauważycie prędko.


Opakowanie 180 ml wystarczy na kilkumiesięczne stosowanie przy użyciu 2x dziennie - jest to bardzo wydajny żel. Na przetestowanie możecie go kupić również w mały opakowaniu 60 ml.

Powiem szczerze, odkąd używam kosmetyków z Biologique Recherche konkretnie tych kliknij z tym żelem naprawdę bardzo rzadko coś mi małego wyskoczy na skórze. 
Kiedyś zdarzało się to często i goiło długo. Teraz jest inaczej bo wszystko się goi prędko i mam spokój. Cera poprawiła się niesamowicie. Moje znienawidzone pory są mniejsze i przetłuszczanie też jest wyregulowane. 

Poczytajcie opinie o poszczególnych kosmetykach tych marek- wielu osobom bardzo pomagają więc może warto się z nimi bliżej zapoznać  ? Dać im szanse i przekonać się o ich działaniu na własnej skórze.

Inwestycja w dobrze dobraną pielęgnacje opłaci się wam.

Ja swoje kosmetyki kupiłam w sklepie https://www.topestetic.pl
Bardzo lubię ten sklep bo zawsze jest tam darmowa przesyłka i zwrot. Możecie przed zakupem otrzymać natychmiastową poradę online, a paczki wysyłane są szybko.

Jakich używacie kosmetyków do oczyszczania skóry ???




Komentarze

Popularne posty